Blue Wellness Sittard | Reviews & Acties | SaunaGids

Jouw SaunaGids

Wil jij ook een review voor Blue Wellness Sittard plaatsen, klik dan hier

> Alle sauna’s in provincie Limburg


Beschrijving van Blue Wellness Sittard

blue wellness sittardOndanks wat negatieve beoordelingen toch gekozen voor Wellness Sittard. Bleek een goede keuze. Leuk ontvangst met een heldere toelichting. Mooie spullen, badjassen en handboeken. De sauna, hammam en het zwembad zijn goed en alles is in een mooie design. De opgieting door de saunameester was grappig en goed verzorgd. We namen daarna een hapje. De keuken vond ik goed. Het broodje makreel en de mint tea smaakten opperbest. Fijn en deskundig personeel. Wij gaan snel weer terug.


Profiteer van scherpe hotel & sauna aanbiedingen

fletcher-130x70-1Fletcher Hotels Verwen Arrangementen
Alle sauna- en wellnessfaciliteiten
> Avond Wellness Deal vanaf € 40,00, klik hier

Sauna aanbiedingen ZowegZoweg met mooie sauna aanbiedingen
3 dagen Zuid-Limburg incl. diner en Blue Wellness
> Sauna aanbieding vanaf € 89,00, klik hier

Traveldeal sauna aanbiedingen2-dgn Fletcher Wellness Hotel Sittard **** inclusief
ontbijt, diner en toegang tot Wellnessresort Sittard
> Super Wellness Deal! vanaf € 109,00, klik hier



Gegevens van Blue Wellness Sittard

Blue Wellness Sittard – Milaanstraat 115 – Sittard – Website



Vervolg beoordelingen

Rob en Mary

Afgelopen maandag op weg naar Kerkrade hier een tussenstop gemaakt, het viel ons al gelijk op dat er bijna iedereen of met een handdoek om, of met de badjassen aanliepen wij komen heel veel in allerlei sauna’s maar hier was het net een badkleding dag! dan de opgieting heel veel mensen ik denk plaatselijke locals met een ons kent ons mentaliteit lieten zich duidelijk gelden! Over de sauna op zich niets te klagen op de zelfde wijze ingericht als sauna Mill waar wij geregeld komen dus mooi en strak ingericht, deze sauna ligt op de 5de verdieping waarvan je binnen niet veel ziet en toen wij er waren stond er een storm dus buiten vlogen de stoelen je om de oren wij misten de talrijke mogelijkheden van Mill maar goed een 2de keer zit er voor Sittard wat ons betreft niet meer in.


Twijn van C.

Zo’n moderne sauna zie ik wel zitten. We hebben het heel fijn gehad. Sauna’s, opgietingen, zwembad, eten alles ok.

Wel een minpunt is de prijs. Entree en eten in het restaurant niet te betalen.

Jouw SaunaGids

13 gedachten over “Blue Wellness Sittard | Reviews & Acties | SaunaGids

  1. Nellie Vos

    Bij aankomst bleek dat ik een linnenpakket had gereserveerd, waar ik zelf geen weet van had.
    Ik had het pakket helemaal niet nodig, want ik had zelf alle spullen bij me en heb er ook geen gebruik van gemaakt.
    Naderhand bleek, dat je bij de reservering het vinkje bij linnenpakket moet wegklikken!!!!, het staat gewoon aangevinkt, dus als je het over het hoofd ziet, ben je het bedrag kwijt.
    Dit voelt toch dat je er in geluisd wordt, niet netjes, jammer.

  2. J. feyen

    Met eerlijkheid de slechtste Sauna en organisatie die ik ooit tegen ben gekomen . Door fout in reservering word je gewoon de deur gewezen na een autorit van een uur … uiterst slecht personeel aan de balie die zich vasthouden aan 1 richtlijn en niet de kwaliteit hebben te improviseren of klantgericht te denken . kortom een onprofessionele organisatie die geen bezoek waardig zijn .

  3. Piet

    Ben enkele weken geleden weer eens in Sittard geweest Volle pond betaald voor een saunacabine die deels was afgezet met lint en een deur die al jaren niet goed sluit, linfraroodcabines waarvan er maar een werkt, de sauna van de opgietingen defect. Werd beaamd door de receptiemedewekster. Slechte zaak. Wordt nagenoeg wekelijks bestookt met reclames. Tip:zorg s.v.p. dat alles naar behoren werkt!

  4. Sylvia Vermeer

    Wij komen hier sinds de opening en helaas zien wij het schrikbarend achteruitgaan. Jammer het is een mooie locatie en dito sauna maar wordt slecht onderhouden het restaurant is om te huilen en het personeel zal wel heel slecht betaald worden. Ben benieuwd wanneer hier de stekker eruit wordt getrokken.

  5. Wendy

    NIET INTRAPPEN!!!!

    Ik heb een voucher voor twee personen gekocht. Vooraf gecontroleerd of er beschikbaar is, die is er.
    Na het invoeren van de codes is er ineens geen plaats. Als ik een nieuwe browser start zonder de vouchers is er ineens weer wél plaats.
    Nu sta ik in de wacht en krijg te horen “het is momenteel erg druk”

    Dat snap ik, als je op deze manier je bedrijfsvoering moet doen

    Het antwoord is dat je vooraf niet de beschikbaarheid kunt zien.
    Je moet dus maar hopen dat je een keer kunt gaan. Mijn voorstel om bij te betalen tot de volledige entree wil men niet aan meewerken.

    Er wordt letterlijk gezegd dat ik de volgende keer maar beter moet lezen.

  6. De Clercq Serge

    Een dagje wellness te sittard met een overnachting liep helemaal fout, kamer niet klaar, waren geen badjassen na lang aandringen uiteindelijk eentje gekregen uit de showroom. De service was onder niveau en de vriendelijkheid was ver te zoeken gaan 2 keer nadenken vooraleer we nog terug gaan. Jammer dat er geen reactie of excuses kwam na de mail die we gestuurd hebben dit vinden zeker niet kunnen!!! Er is was wel een positieve noot de massage was in orde! Een ontevreden klant.

  7. Engelen

    Sauna’ s best redelijk maar ’t publiek dat er rond loopt…..
    Rechtstreeks van de opgieting ’t zwembad in ondanks reminder van de opgieter, hele thermosflessen met thee leegdrinken ín de infrarood en vooral wat een geklets! Ik ben opgevoed met de stelling dat saunacabine in principe stilteruimtes zijn..

  8. Henny Donders

    Ik herken niks van al die reacties die ik hier lees. Komt misschien omdat ik (wij) een leek zijn wat wellness bezoek aangaat, maar wij hadden geen klachten. Tenminste niet wat personeel en faciliteiten aangaat. Enige nadeel was die persoon die blijkbaar meende dat hij in een parenclub was. Hij was overduidelijk zichzelf aan het plezieren in de sauna. Wat ik wel herken was dat er gefilmd werd met mobieltjes terwijl die daar toch verboden zijn. Maar misschien te weinig personeel aanwezig om die personen aan te spreken? Dit was voor ons de eerste keer in een wellness, maar dat we hier vaker heengaan, is een feit.

  9. Jonita Verhaeg

    Vouchers gekocht en gereserveerd maar helaas beiden die ochtend ziek wakker geworden. Uiteraard even annuleren en de afspraak verzetten maar na een half uur aan de lijn nog altijd “in de wacht”. Voelde me te beroerd om nog langer aan de telefoon te hangen dus heb ’t verder maar gelaten. Dag erna een mail van hun dat m’n vouchers waren vervallen omdat we niet aanwezig waren en ook niet geannuleerd. Meteen een mail terug gestuurd om de situatie uit te leggen maar geen reactie terug en vouchers inderdaad niet meer te gebruiken. Behalve dat ze je bestelen van die €39 ook totaal niet het fatsoen om te reageren of je op enige wijze tegemoet te komen. Kwamen er graag maar zullen nu geen cent meer aan ons verdienen

  10. A.diederen

    Ik ging steeds met veel plezier naar deze sauna..totdat ik buiten op het terras een bestelling wilde doen om te eten…ik vroeg of ik hier mocht roken.dat mocht niet..logisch ook wel.prima.bestelling geplaatst en 1 minuut later komt een andere horecabediende naar me toe, Maxine,en zegt op dominerende toon tegen mij dat ik hier niet mag roken.ik zeg ik rook hier niet.jawel ik zag het en de as ligt op de grond .Dus niet! Nogmaals gezegd dat ze zich vergiste..maar nee ik loog en ontkende en zij had het gezien.Hierna ging mijn partner ook nog naar haar toe. Ze wist wat ze gezien had en excuses dacht ze niet aan.
    Mijn hele wellnessgevoel was verdwenen voor de rest van de dag. Na een half uur haar nogmaals hierover aangesproken en gezegd dat dit niet de manier was om met klanten om te gaan. Geen excuses…heb het volledige bedrag betaald en naderhand nog een mail naar de directie gestuurd…maar ook hier geen relevante reactie naar mij toe gekregen.Mij gaan ze hier NOOIT meer zien..excuses waren op zijn plaats geweest en ik weet dat het moeilijk is om correct jong personeel te vinden maar dit soort types zijn hier niet op hun plaats . Verder werd er bij de balie geen info gegeven over de klankschalensesdie, de extra betaling hiervan en bij de entree mocht je maar 1 opgetild kiezen.WAARDELOOS!

  11. John

    Vandaag in Sittard geweest. Schone sauna’s, toiletten minder. Personeel ronduit waardeloos, zit je n half uur te wachten en niemand te zien. Maar es naar de balie gelopen zitten ze in de keuken te ouwehoeren . Appelgebak met koffie was een deal, met cappuccino niet. Cappuccino is 30 cent duurder werd ons gezegd, nou betalen we wel bij. Boven aan de kassa werd het apart berekent, 1.50 extra per portie. Leuke handel daar. Ronduit waardeloos.

  12. angela

    Ben afgelopen zaterdag hier geweest. Het viel ons op dat in het restaurant mensen zonder badjas liepen, alleen met een handdoekje om. Dit kan echt niet. Verder was er veel ongepast gedrag in de bubbelbaden.
    Ook zaten er mensen in de wisselbaden in het warm bad. Duidelijk komen hier veel mensen die de gedragsregels van een sauna niet kennen. Buiten op het dak was het pikkedonker. Als je uit de panorama sauna kwam zag je dus echt niets. Zeer slecht.
    In het restaurant was de kwaliteit en prijsvergelijking ook slecht. Ga veel naar sauna’s maar heb nog nooit zo’n slechte keuken in een sauna meegemaakt.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *